مروری بر 4 نظر سنجی مهم خودروئی سال 2012
 

 هنوز دو روز از آغاز سال 2012 نگذشته بود، که نشریه «اتو ویک» نخستین پیش بینی خودروئی سال را به اسم خود ثبت کرد. این نشریه پیش بینی کرده بود آئودی a7 و رنجروور ایوک، به عنوان بهترین خودروهای سال شناخته خواهند شد.

لینک مطالعه شرح این خبر:
http://www.machinemag.com/viewnews.aspx?viewid=3100
چندی بعد طی یک نظر سنجی که دیدگاه بانوان را برای انتخاب برترین خودروهای سال 2012 ملاک قرار داده بود، مدل «ایوک» موفق شد مقام اول را به خود اختصاص دهد.، تا پیش بینی کارشناسان «اتو ویک» درست از آب در بیاید.
 لینک مطالعه شرح این خبر:
http://www.machinemag.com/viewnews.aspx?viewid=3529
نشریه consumer reports (هدف این نشریه، اعلام نظر سنجی های معتبر، و مقایسه های کارشناسی تخصصی، بین تمام محصولاتی است که در بازار خرید این کشور، عرضه می شود. خودرو، انواع لوازم الکترونیکی و...)، طی یک نظر سنجی اعلام کرد، که میانگین مصرف سوخت یک خودرو، مهمترین فاکتور برای خرید آن است.
لینک مطالعه شرح این خبر:
http://www.machinemag.com/viewnews.aspx?viewid=3752
پس از آن، نوبت به سازمان j.d power رسید، تا 22 مدل از محبوب ترین خودروهای بازار ایالات متحده را معرفی کند، و با ذکر این نکته که توجه مردم به قدرت خروجی پیشرانه کم شده، و بیشتر به میانگین مصرف سوخت و ... معطوف است، نتایج نظر سنجی سوم را تائید کرد.
لینک مطالعه شرح این خبر:
http://www.machinemag.com/viewnews.aspx?viewid=4176
به گزارش وب سایت مجله ماشین، انتخاب بهترین طراحی داخلی سال، انتخاب بهترین پیشرانه سال، انتخاب بهترین و بدترین خودروهای دست دوم بازار ایالات متحده و ... از دیگر نظر سنجی های سال 2012 به شمار می روند، که شرح آنها در شماره های مختلف «مجله ماشین» به چاپ رسیده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 373
بازدید دیروز : 1664
بازدید هفته : 6085
بازدید ماه : 16442
بازدید کل : 479266
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2